Sibiu- Tabăra – eu şi tatăl meu


copil

Cine poate să participe?

Tabăra „Eu și tatăl meu” este o tabără care dorește să ajute la consolidarea relațiilor dintre cele două generații. La ea pot să participe copii și adolescenți, cu vârsta între 7-15 ani, și tații lor. Locurile sunt limitate și vor fi alocate în ordinea înscrierilor.

Notă pentru părinți/învățători: 

Tabăra „Eu și tatăl meu“, organizată de AMEC, este deschisă pentru copiii și adolescenții care vin însoțiți de tații lor. Scopul taberei este să ofere un timp constructiv copiilor/adolescenților și taților lor. În program vor fi activități distractive și de construire a relațiilor în echipă (având în vedere că tatăl și copilul sunt o echipă), precum și învățătură biblică relevantă pentru tați și copii. Nu vor lipsi voia bună, mâncarea excepțională și timpul în care se clădesc relații.

Ideile practice sunt, de asemenea, un lucru primordial în programul taberei.

Aceasta este o tabără creștină – în fiecare zi va fi…

Vezi articol original 137 de cuvinte mai mult

Despre Ioan Alexandru G

soț,tată,misionar,predicator al Evangheliei,pasionat de citit si fotografie.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

