#REZIST – subvențiile de la stat pentru baptiști – ziua 32


Marius Cruceru, spune :
„Am păstorit 20 de ani și am și muncit. Am preluat o biserică care a ajuns la 250 de membri, într-un orășel mic, de 5000 de locuitori în vatra orașului, 10.000 cu tooate satele din jur. Am predicat duminica de duminica, am făcut pastorală, mai ales în primii ani, de Vineri pînă Duminica seara, am făcut comitet în fiecare luni sau la două săptămîni lunea, am tras din greu și am muncit pe brînci, făcînd în același timp administrație școlară, acreditarea Universității Emanuel, am făcut 8 ani de decanat, am terminat în același timp doctoratul, am crescut copii, am fost și soț printre altele, am pregătit predicile în așa fel încît frații să nu se plîngă decît … eventual de lungime …. Să nu îmi spună nimeni că nu se poate face! Am probat pe pielea mea. Da, este greu, este epuizant, este un preț de plătit. Sigur! Faceți atunci jertfe care să nu vă coste, că vă plătește statul. Îl costă pe cezar jertfele de la Templu. Puneți-o în contul lui. Chiar credeți că Cezarul este prost? Vă înșelați și înșelați și pe alții!”

Marius Cruceru

De astăzi se adună baptiștii pentru un congres extraordinar la Timișoara. Vor fi două zile de dezbateri asupra unor modificări la statut. Printre acestea și problema subvențiilor de la stat.

În următoarele ore voi publica un punct de vedere legat de acest subiect.

Așa cum spuneam, primirea subvențiilor de la stat pentru orice activitate legată de cult (plata personalului cultic, plata personalului administrativ, clădiri) reprezintă un compromis identitar de neacceptat în baza unei argumentări care vizează un pragmatism deșănțat. Să o spun un pic mai delicat: e curvie!

sursa http barbarashdwallpapers com surreal-hd-wallpaper-with-man-and-shark-surfinghttp barbarashdwallpapers com

Vezi articol original 559 de cuvinte mai mult

Despre Ioan Alexandru G

soț,tată,misionar,predicator al Evangheliei,pasionat de citit si fotografie.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la #REZIST – subvențiile de la stat pentru baptiști – ziua 32

  1. Adevarat graiesti! Atunci cand esti devotat meseriei sau unui scop precis, totul poate fi dus la bun sfarsit cu succes. Undeva, acolo sus, exista cineva care iti da toata puterea si toata taria de care ai nevoie sa faci binele pe care ti l-ai propus, sa-ti duci misiunea pana la capat. Felicitari pentru toate realizarile si la cat mai multe si pe viitor!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Felicitari celor care slujesc cu bucurie si sunt echilibrati din punct de vedere financiar. Si nu fac din ban un stapan…

    Apreciază

Lasă un răspuns

