Mărturia unui student de seminar (John MacArthur)


marturie

Sursa photo

STUDENT SEMINAR –Mărturie  (Preaching the Cross) T4Gospel

Un student la seminar trebuia să își susțină lucrarea de licență- după 4 ani de studiu o predica de 45 de minute. Când a terminat predica s-a simțit foarte bine! Audiența celor aflați în capelă se pare ca l-a urmărit cu interes și chiar prinse aprobarea din priviri a câtorva profesori și prieteni.

-Dar pentru el conta doar opinia unui singur om- mentorul său, decanul facultății. Toţi studenții primiseră foi de evaluare în care puteau trece o critică obiectivă, dar singura foaie pe care și-o dorea acest tânăr era cea a profesorului.

Profesorul meu era undeva situat – pe ultimul rând și am putut să-l zăresc cum și-a împachetat foaia de hârtie într-o bucățică mică. Când mi-a înmânat-o nici măcar nu s-a uitat la faţa mea. El ținea ochii în jos și a mers tăcut pe lângă mine.

Hmmm …acesta nu era un semn bun pentru mine. Astfel, cu prima ocazie, am deschis hârtia. Eram nerăbdător să aflu reacția lui, sperând cu disperare că va fi impresionat de predica mea.

Ca să fiu sincer, mă așteptam la ceva criticism constructiv. Dar cele câteva puține cuvinte scrise mă trezeau la realitate. Nu puteam să cred că decanul a ignorat în mod complet exegeza și detaliile tehnice cum a fost răstignit Cristos.

In schimb ceea ce am putut citi a fost o frază care m-a lovit ca un pumn. „AI PIERDUT Ideea mesajului”.

Ca mulţi predicatori tineri- am crezut naiv că dacă pun la punct toate detaliile, dacă mă concentrez atent pe gesturi, pe modul cum transmit mesajul, pe ilustrații, cantitatea necesară de umor…și punctele de aplicații practice..va fi suficient.

După ziua aceea am primit un mesaj din partea decanului să merg în biroul sau. Când am ajuns acolo ..era așezat în biroul său -..mișcând capul său în semn de dezamăgire „Cum ai putut? Cum ai putut predica astfel?”.

Cum am întrebat eu?

NU ai fost deloc prezent acolo!…asta a fost problema ta! Nu ai fost la Golgota, nu ai fost la răstignire!

Sa nu mai faci niciodată astfel!

De atunci nu mi-a mai spus niciun alt cuvânt, însă acel incident m-a lovit în viaţă precum un baros.Si cred că a fost singura experiență spirituală…profundă pe care am avut-o în seminar.

Astăzi când mă apuc de studiat și de predicat- încă îl aud pe profesorul meu…și mustrările sale sincere, din inimă..

Dacă predicarea nu este parte din viaţa ta ..atunci tu nu predici deloc Cuvântul lui Dumnezeu. Acea realitate m-a obligat la o altfel de predicare timp de aproape 40 de ani..spune astăzi ..teologul John MacArthur. ” in Why I still Preach the Bible after forty Years of Ministry” pag.137

––––––––––––––––––––––-

Vedeți la câte presiuni moderne rezistă azi oamenii lui Dumnezeu atunci când predica Cuvântul lui Dumnezeu. Avem trenduri noi în predicare….Pastorii –predicatorii azi ..fac orice dar parca numai Evanghelia lui Hristos nu o mai prezintă oamenilor..asta pentru că ei se pricep la politica, biciclete, rețete..si sunt incurajați mai degrabă să devină povestitori, comedianți, psihologi, sau vorbitori motivaționali.

..

Despre Ioan Alexandru G

soț,tată,misionar,predicator al Evangheliei,pasionat de citit si fotografie.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Mărturia unui student de seminar (John MacArthur)

  1. Pingback: Mărturia unui student de seminar (John MacArthur) | agnus dei - english + romanian blog

  2. Giani Cristian Hegedes zice:

    O mărturie care m-a atins!
    M-a atins în inimă pentru că aceasta este esența modului în care trebuie transmis mesajul despre Domnul nostru!
    Să vorbesc de jertfa Lui și sa-I simnt durerea și dragostea-I.
    Să vorbesc de suferința Lui pătruns de ea în așa fel încât să fiu acolo.
    Doamne ajută!
    Doamne dă izbândă!
    PS:mulțumesc frumos pentru că a-ți împărtășit cu noi această realitate :(Să Fim Acolo!)

    Apreciază

  3. Pingback: Mărturia unui student de seminar (John MacArthur) – CrestinTotal.ro

  4. Nu stiam aceasta marturie a fratelui John MacArthur, stiam insa ceva similar de la John Piper (se pare ca amandoi au avut mentori buni 🙂 )

    Cand suntem tineri credem ca le stim pe toate, insa avem nevoie ca Dumnezeu sa ne invete, de multe ori prin suferinta, pentru ca sa Ii fim cu adevarat folositori.

    Mult har!

    Apreciază

  5. Putem evita suferinta? Vad multi prieteni care s-au blindat cu teologia prosperitatii..bunastarii,sanatatii si fericirii pe acest pamant..care sunt zguduiti..

    Ce face cel neprihanit cand se clatina, cutremura temeliile?

    Apreciază

Lasă un răspuns

