Ce a învățat pastorul Adrian Condrea din blogging?


  1. Blogul este o unealtă pentru disciplina mea. Pentru a scrie pe blog este nevoie de timp. Și asta cere disciplină. După cum ați observat, încă mai de lucru în acest domeniu.
  2. Blogul mă ajută să-mi cizelez gândurile și ideile. Înainte de a scrie o postare sunt obligat să meditez la ce scriu și la felul în care scriu.
  3. Blogul mă ajută să interacționez cu alții. Sunt provocat să privesc și din alte perspective.
  4. Blogul mă ajută să fiu de folos și altora. Dumnezeu lucrează în viața mea. Și nu numai în mine, ci și prin mine în viața altora. Blogul este o unealtă de slujire.

 

condrea

Adrian Condrea este pastor la Biserica Crestina Baptista „Maranata” Hunedoara.

Sursa : Ambasadorul -blog închis în anul 2012.

Dar este activ pe Facebook si il puteți urmări aici.

ieri

 

Despre Ioan Alexandru G

soț,tată,misionar,predicator al Evangheliei,pasionat de citit si fotografie.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

