Hristos e totul- John Piper

Acest articol a fost publicat în John Piper. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Hristos e totul- John Piper

  1. hany spune:

    amen.. Domnul sa ne ajute!

  2. simena spune:

    nu am inteles eu bine …sau pot descarca "eu barbatul " …cartea de pe blogul tau?…nu o gasesc.Ajuta-ma te rog. te astept cu un comentarie…aici.

  3. Cartea o poti comanda de pe internet. Eu am motivat si prezentat cartea pentru a fi cumparata si citita. O zi binecuvantata iti doresc.

  4. aproapealb spune:

    Da….mie mi-a vorbit. Mult.

Lasă un răspuns

