Poze -Retrospectiva Vf.Moldoveanu

Data ultimelor doua poze nu este corecta.
Calatoria de 4 zile a avut loc in septembrie 2009.

Acest articol a fost publicat în Apocalipsa, calatoria crestina, expeditie montana, Geneza, Minunati de creatia Lui, tineret., Vf. Moldoveanu, vf.Negoiu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Poze -Retrospectiva Vf.Moldoveanu

  1. aproapealb spune:

    Fotografiile au aceasta capacitate minunata de a capta fragmente de oameni, senzatii, zambete, emotii… De aceea, le adun si eu, alaturi de cuvinte, ca sa am in viitor amintirea celei ce sunt si a bucuriei pe care am trait-o! Sunt f reusite si pozele tale, pe mine m-au introdus bine in atmosfera muntelui pe care visez sa urc si eu, candva. Cate ore (in total) a trebui sa urcati pana ati atins varful?

  2. Buna Vis Alb…am avut nevoie de 4 zile de pe vf. Negoiu pana pe Vf. Moldoveanu.

  3. The lost sea spune:

    Rucsacul ascunde multe amintiri:)frumos, frumos:)

Lasă un răspuns

