Da, eu stiu, Domnul meu e viu


1. Cine-a ‘nvantat soarele sa rasara
Si cine a pus tarmul langa ocean
Si cum stie luna ziua sa se-ascunda
Si cine-a scris cu stele ceru-ntreg

COR: Da, eu stiu, Domnul meu e viu
Eu stiu, Domnul meu e viu
Orice faptura va striga:
„El poate viata da”
Eu stiu, Domnul meu e viu!

2. Acelasi Domn ce toate le tine
Se-apleaca spre cei ce striga spre El
Si le da mana Sa, ce-a fost candva strapunsa
Si tot ce-atinge viata prinde iar

Asculta aici piesa cantata de Vlad Bercean

Acest articol a fost publicat în Christos a inviat., Domnul meu e viu, Domnul traieste, My Redeemer lives, Vlad Bercean.. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

