Tu nu pleci niciodata de la mine

Tu nu pleci niciodata de la mine
Si nici o clipa singur nu ma lasi,
/ Tu esti mereu puterea ce ma tine
Din cel dintai la cei din urma pasi /

Au fost odata rauri de pacate
Dar sangele Salvarii a scris : NU
/Oricate-au fost eu le-am uitat pe toate
Si bine stiu ca le-ai uitat si Tu/

Sunt fericit chiar daca vrei sa sufar
Cand valuri vin si vanturi grele bat;
/Plutesc pe ape ca un fir de nufar
Pe care Tu-l pastrezi mereu curat /

Tu nu m-arunci Isuse , ca pe-o zdreanta
Ci esti mereu in mine ca o stea.
/Mi-ai pus in suflet, Doamne, o speranta
Ce nu e nimeni sa mi-o poata lua /

Iti multumesc ca esti cu mine-n lume,
Iti multumesc ca ma iubesti mereu,
/ Iti multumesc ca Tu mi-ai dat un nume
Ca-n Tine sunt si Tu esti Dumnezeu/

Acest articol a fost publicat în cantari, Har, iubire jertfitoare, poem, primavara iubirii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

