Ma-ndrept spre cer sa-L vad pe Domnul

Sunt un pribeag fără de tara
Rătăcitor prin lung pustiu
Dar am in ceruri o comoara
Si tara mea-i in veşnicii.

Mă-ndrept spre cer să-L văd pe Domnul
Sa nu mai fiu un peregrin
Căci după ce-am sa trec Iordanul
Se va sfârşi al meu suspin.

Voi arunca a mea povara
Eliberat sub crucea grea
Nădejdea mea nu o sa moara
Si voi intra-n odihna Sa.

Acest articol a fost publicat în Dorinta, incurajare, sensul vietii, speranta. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Ma-ndrept spre cer sa-L vad pe Domnul

Lasă un răspuns

