Esti iubit …iubind….iubesti

Chiar de-aş vorbi toate limbile

Vorbite de oameni şi îngeri,
Dacă nu am iubire
Sunt doar o aramă sunătoare
Sau un chimval zăngănitor.
Refren:
Iubind te dăruieşti
Cu tot ce-ţi aparţine.
Iubind te dăruieşti
Şi uiţi orice măsură.
Chiar de-aş profeţi
Şi-aş şti chiar misterele toate,
Chiar de-aş avea o credinţă
Încât să mut munţii-n mare,
Fără dragoste nu sunt nimic.
Chiar dacă aş împărţi săracilor
Tot ce-i al meu
Şi dac-aş da trupul meu
În flăcări să fie ars,
Nu mi-ar folosi la nimic.
1 Ioan 4:19-21
Noi Îl iubim pentru că El ne-a iubit întâi.
Dacă zice cineva: „Eu iubesc pe Dumnezeu”, şi urăşte pe fratele său, este un mincinos; căci cine nu iubeşte pe fratele său, pe care-l vede, cum poate să iubească pe Dumnezeu, pe care nu-L vede?
Şi aceasta este porunca, pe care o avem de la El: cine iubeşte pe Dumnezeu, iubeşte şi pe fratele său.
Acest articol a fost publicat în corinteni 13, devotional, dragoste, My God, My King. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

