What Do I Know About My God?

My God Guides

Psalm 37:5,23
5 Incredinţează-ţi soarta în mana Domnului, încrede-te în El, şi El va lucra,
23Domnul întăreşte paşii omului, cand Ii place calea lui;
Psalm 73:24
24 mă vei călăuzi cu sfatul Tău, apoi mă vei primi în slavă.
Proverbe 3:5-6
5. Încrede-te în Domnul din toată inima ta, şi nu te bizui pe înţelepciunea ta!
6. Recunoaşte-L în toate căile tale, şi El îţi va netezi cărările.
Proverbe 16:9
9. Inima omului se gândeşte pe ce cale să meargă, dar Domnul îi îndreaptă paşii.
Ioan 10:3-4,27
3. Portarul îi deschide, şi oile aud glasul lui; el îşi cheamă oile pe nume, şi le scoate afară din staul.
4. După ce şi-a scos toate oile, merge înaintea lor; şi oile merg după el, pentru că îi cunosc glasul.
27. Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine.
Ioan 16:13
13. Când va veni Mângâietorul, Duhul adevărului, are să vă călăuzească în tot adevărul; căci El nu va vorbi de la El, ci va vorbi tot ce va fi auzit, şi vă va descoperi lucrurile viitoare.

Acest articol a fost publicat în calauzire, My God, My King. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

